W ubiegłym roku podczas wakacji wybraliśmy się całą rodziną na wycieczkę. Mąż zarezerwował nam tygodniowy pobyt w atrakcyjnie położonym hotelu. Wynajęliśmy dwa pokoje. Jeden dla nas, a drugi dla naszej dwójki dorastających dzieci. Chłopcy bardzo się cieszyli z tego wyjazdu. Muszę przyznać, że ja również nie mogłam się doczekać. Dawno nie wybieraliśmy się nigdzie całą rodziną.

Noclegi w hotelu blisko jeziora

nocleg nad jezioremJechaliśmy dość daleko. W podróż wybraliśmy się naszym samochodem. Hotel znajdował się ponad dwieście kilometrów od naszego domu. Był położony blisko jeziora. Bardzo nam to odpowiadało. Będę mogła się opalać, mąż już postarał się pozwolenie na połów ryb, więc będzie wędkował, a chłopcy będą mogli kąpać się w jeziorze codziennie. Nocleg nad jeziorem był świetnym pomysłem. Mogliśmy również wypożyczyć rowery wodne. Już w dniu przyjazdu wybraliśmy się na przejażdżkę nimi po jeziorze. Hotel był schludny i czysty. W restauracji serwowali pyszne posiłki. Można było również skorzystać ze spa. Spędziłam tam jeden dzień na zabiegach. W tym czasie mąż pojechał na drugi brzeg jeziora łowić ryby, a chłopcy się kąpali. Są na tyle duzi, że nie musimy ich cały czas pilnować. No i umieją świetnie pływać. Hotel zorganizował w piątek ognisko nad jeziorem. Dobrze było posiedzieć przy nim i zjeść bardzo smaczne kiełbaski. Trochę pogryzły nas komary, ale to żaden problem. Okolica była przepiękna i warto było tu przyjechać. Być może udamy się tu też w tym roku.

Naszym synom bardzo się podobał pobyt w Hotelu. Powiedzieli nawet, że chcą żebyśmy częściej wyjeżdżali wspólnie, że brakuje im czasu spędzanego wspólnie. No tak, co roku jeżdżą na kolonie, ale dawno nie byliśmy gdzieś razem, jako rodzina. Mam nadzieję, że częściej będziemy mieć do tego okazje.

Kupno nowego roweru<< >>Wysokiej jakości zbiorniki na gaz